Aktualności

  • Zawody w kolarstwie górskim w parkofrajdzie

    Zawody w kolarstwie górskim w parkofrajdzie

    Zapraszamy na coroczny Weekend sportowy. W sobotę 3 października odbędą się zawody w kolarstwie górskim, a w niedzielę 4 października biegi przełajowe.
    Mimo trudnych czasów, byłoby nam miło gościć Waszych sportowców na naszych zawodach. 
    Szczegółowe informacje Klasyk MTB 2020Przełaje 2020.
  • Opłaty za szkołę

    Opłaty za szkołę

    Zapraszamy do regulowania opłat za szkołę za październik 2020:

     

    Szkoła Podstawowa nr 24 STO:

    Czesne w klasie Oa – 1840 zł ( 1590 zł czesne +250 zł wyżywienie)
    Czesne w klasach 1-8 – 1590 zł
    Obiady -275,00 zł

    Społeczne Liceum nr 99 STO:

    Czesne – 1590 zł
    Obiady – 275,00 zł

    Przypominamy, że na drugie i kolejne dzieci przysługuje zniżka 100 zł. Pierwszym dzieckiem jest dziecko młodsze.

    Termin płatności mija 8 października 2020 roku. Prosimy o terminowe regulowanie opłat.

    Rachunek bankowy Zespołu Szkół STO na Bemowie:

    BNP Paribas Bank Polska SA
    71 1600 1286 0003 0032 0079 6001

     

  • KARTY MIEJSKIE

    Informujemy, że Państwa dzieci jako uczniowie klas pierwszych będą mogły być posiadaczami kart miejskich. Uprawnienie do bezpłatnych przejazdów dla dzieci które w tym roku kończą 7 lat przysługuje do 30 września. Prosimy o zapoznanie się z pismem zamieszczonym poniżej i instrukcją wyrobienia karty. Karty uprawniają do darmowego korzystania z komunikacji miejskiej. Ważne są 4 lata. Na wszystkie wycieczki szkolne dziecko musi mieć ze sobą kartę miejską. Informacja wraz z instrukcją zostanie rodzicom przyszłorocznych klas pierwszych przekazana też drogą elektroniczną.
    Uczniowie klas starszych, którzy nie posiadają kart też mogą korzystać z podanego linka.
    Krystyna Budziszewska

    Szanowni Państwo,

    W nawiązaniu do pisma z dnia 28 marca 2019 r. dotyczącego procedury w zakresie wydawania Kart Ucznia dzieciom przyjętym do klas I w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2020/2021, uprzejmie informujemy, iż Zarząd Transportu Miejskiego przygotował platformę umożliwiającą składanie wniosków drogą elektroniczną.
    Link dedykowany wyłącznie dla Państwa placówki to: https://kartaucznia.ztm.waw.pl/b13b1780

  • Fakultet rowerowy

    Fakultet rowerowy

    Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza młodzież z klas 7, 8 i LO na rundę po Puszczy Kampinoskiej.

    Termin: 8 października (czwartek).

    Trasa:  Szkoła – Izabelin – Roztoka – Karczma Zaborów – Szkoła ok. 60 km.

    Zbiórka:  8.30 na szkolnym dziedzińcu. Powrót ok. 16.00.

    Uwaga!

    • Uczestnik fakultetu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.

    Co zabrać:

    • sprawny rower (z oświetleniem!!!)
    • kask
    • mały plecak
    • zapasową dętkę
    • pompkę
    • kurtkę przeciwdeszczową
    • ciepłą czapkę
    • rękawiczki
    • ciepłą bluzę
    • kieszonkowe.

    Piotr Melon

    (8.09.2020)

  • Fakultet kajakowy

    Fakultet kajakowy

    Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza młodzież z klas 7, 8 i LO na spływ Bzurą.

    Termin: 30 września (środa)

    Cena: 120 zł

    Wpłata: na konto Szkoły do dnia 25 września.

    Trasa: ok. 12 kilometrów.

    Co zabrać:

    • kurtkę przeciwdeszczową
    • bluzę polarową
    • długie spodnie
    • spodnie nieprzemakalne
    • ciepłą czapkę
    • ciepłe rękawiczki.

    Uwaga!

    • Uczestnik spływu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.
    • Grupa liczyć może max 12 uczestników. W przypadku większej ilości zgłoszeń zorganizujemy kolejne spływy.

    Transport: autokar.

    Zbiórka: godzina 7.45 parking przed Szkołą. Powrót ok. 15.00.

    Piotr Melon

    (8.09.2020)

  • Egzamin wstępny Placement-online

    Egzamin wstępny Placement-online

    Dnia 07.09  (poniedziałek) o godzinie 18:00 odbędzie się egzamin wstępny (placement) do grup KET oraz PET, natomiast dnia 10.09 (czwartek) o godzinie 18:00 odbędzie się egzamin wstępny do grup FCE oraz CAE.   

    Egzaminy składają się z 40 pytań oraz części pisemnej (20 pytań ze słownictwa, 20 pytań gramatyka)   

    Uczniowie, mają 24 godziny na odesłanie wykonanego testu.  

     Zespół języka angielskiego 

  • Terminarz zebrań rodziców

    Terminarz zebrań rodziców

    Prezentujemy uaktualniony zestaw informacji na temat zebrań rodziców z wychowawcami klas:

    Poniedziałek 31.08. 2020 r.

    Zebrania w trybie stacjonarnym:

    Klasa 0a  – świetlica na I piętrze (wejście z lewej strony dziedzińca) – godz. 17.00.

    Klasa 1b – świetlica na II piętrze (wejście z lewej strony dziedzińca) – godz. 17.00.

    Klasa 1 Liceum – hol licealny na II piętrze (wejście z prawej strony dziedzińca – godz. 17.00

    Zebrania w trybie hybrydowym:

    Klasa 4a  – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.00.

    Klasa 7a – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.10.

    Klasa 7c – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.20.

    Wtorek 1.09. 2020 r.

    Zebrania w trybie hybrydowym:

    Klasa 4b  – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.00.

    Klasa 7b – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.10.

    Klasa 7d – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.20.

    Zebrania online:

    Klasy: 1a, 2a, 2b, 2c, 3a, 3b, 3c, 5a, 5c, 6a, 8a, 2abc SLO – godzina 17.00

    Klasy: 5b, 6b, 8b godzina 18.00

    W przypadku zebrań hybrydowych (można przyjść osobiście lub uczestniczyć w formie zdalnej) rodzice proszeni są o zgłoszenie e-mailem do wychowawców odpowiednich klas zamiaru uczestnictwa w formie zdalnej.

    30.08.2020 r.

    Jarosław Pytlak

     

  • Rozpoczęcie roku szkolnego:

    Rozpoczęcie roku szkolnego:

    Uwaga, z powodu spodziewanych złych warunków pogodowych dokonaliśmy korekty planowanego przebiegu rozpoczęcia roku szkolnego:

    8.15 – Klasy 0a i 1b – rozpoczęcie w hali sportowej, z udziałem rodziców

    9.00 – klasy 1a, 2b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (1a – skrzydło, 2b – II piętro)

    9.30 – klasy 2a i 2c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (hol na parterze, 2a – na końcu po lewej stronie, 2c – na końcu po prawej stronie)

    10.00 – klasy 3a, 3b, 3c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro)

    10.30 – klasy 4a i 4b – rozpoczęcie w hali sportowej

    11.00 – klasy 5a, 5b, 5c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (parter)

    11.30 – klasy 6a, 6b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (parter)

    12.00 – klasy 7a, 7b – rozpoczęcie w hali sportowej, potem w salach lekcyjnych

    12.00 – klasy 7c, 7d – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro), potem w hali sportowej

    12.30 – klasy 8a,8b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro)

    13.00 – klasa 1 SLO – rozpoczęcie w hali sportowej

    13.00 – klasy 2 abc SLO – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro).

    Ze względów bezpieczeństwa rozpoczęcia w salach lekcyjnych odbywają się bez obecności rodziców.

    31.08.2020

    Jarosław Pytlak

  • Zgłoszenia na obiady

    Wydawanie posiłków w stołówce szkolnej rozpoczynamy od 2 września.

    Zapisy w sekretariacie szkoły – telefonicznie (22)6659242, 500-062-792 lub drogą elektroniczną sekretariat@stonabemowie.edu.pl. Zgłoszenia na środę 2 września będą przyjmowane do środy do 9 rano. Uczniowie zgłoszeni w terminie późniejszym będą otrzymywali posiłki od następnego dnia roboczego po zgłoszeniu.
    Uwaga! Dokonanie wpłaty nie jest równoznaczne ze zgłoszeniem dziecka.

  • Nauczyciele

    Nauczyciele

    Plenarne spotkanie Rady Pedagogicznej odbędzie się 20.08 o godz. 11.00 w trybie zdalnym (aplikacja Teams)

    Nauczycieli rozpoczynających pracę w naszej placówce zapraszamy 20.08 o godz. 9.00 osobiście do szkoły.

  • Zaświadczenia o wynikach egzaminu

    Zaświadczenia o wynikach egzaminu

    Informujemy, że zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty można składać w piątek 31.07 w godzinach 11.00 – 15.00 oraz w poniedziałek 3.08 w godzinach 8.30 – 15.00.

  • Obóz Karate

    Obóz Karate

    Do wszystkich karateków i ich rodziców.
    W związku z pozytywną decyzją kuratoriów o możliwości organizacji obozów dla dzieci i młodzieży mamy OBÓZ KARATE!

    Jedziemy nad morze do Rozewia, do Hotelu Okulski Grand Rozewie. Wszystkie informacje na plakacie obozowym. Osu!

  • Organizacja obiadów

    Organizacja obiadów

    W okresie pierwszych tygodni nauki w związku z inną organizacją nauki, w tzw. bańkach, organizacja posiłków będzie dostosowana do funkcjonowania poszczególnych grup uczniów.

    Klasy 0-4 będą jadały posiłki o wyznaczonych porach w stołówce szkolnej pod opieką dyżurnego nauczyciela i personelu obsługującego stołówkę. Dla tej grupy dzieci obiady będą składały się z zupy i drugiego dania.
    Klasy 5-8 i liceum będą otrzymywały obiady w jednorazowych opakowaniach z jednorazowymi sztućcami do sal lekcyjnych. Obiad będzie jednodaniowy, ale przewidziane są większe porcje ze względu na wiek dzieci.
    Po powrocie do tradycyjnego trybu nauki wrócimy do wydawania posiłków dwudaniowych dla wszystkich grup uczniów.
    Przypominamy, że odwoływanie posiłków na dany dzień musi być zgłoszone do godziny 9.00 rano. Prosimy o odwoływanie posiłków telefonicznie lub drogą elektroniczną podając w temacie imię, nazwisko dziecka oraz klasę.

  • Gala i Sejmik Szkolny odwołane

    Gala i Sejmik Szkolny odwołane

    Gala 30 Lecia Szkoły z dnia 19.03.2020 oraz Sejmik Szkolny z dnia 14.03.2020 zostały odwołane, o ewentualnym przyszłym terminie poinformujemy w późniejszym czasie.

  • Zebrania semestralne

    Zebrania semestralne

    Zapraszamy na zebrania semestralne, które odbędą się zgodnie z harmonogramem roku szkolnego 4 lutego (wtorek), wg następującego planu:

    Zapraszam rodziców klas 1 Liceum na zebrania kończące semestr:

    17.00 – klasa 1A

    17.45 – klasa 1C

    18.30 – klasa 1B

    W godzinach 17.30 – 19.00 istnieje możliwość krótkiego spotkania z większością nauczycieli (nie będących wychowawcami).