Aktualności
-
Egzamin wstępny Placement-online
Dnia 07.09 (poniedziałek) o godzinie 18:00 odbędzie się egzamin wstępny (placement) do grup KET oraz PET, natomiast dnia 10.09 (czwartek) o godzinie 18:00 odbędzie się egzamin wstępny do grup FCE oraz CAE.
Egzaminy składają się z 40 pytań oraz części pisemnej (20 pytań ze słownictwa, 20 pytań gramatyka)
Uczniowie, mają 24 godziny na odesłanie wykonanego testu.
Zespół języka angielskiego
-
Terminarz zebrań rodziców
Prezentujemy uaktualniony zestaw informacji na temat zebrań rodziców z wychowawcami klas:
Poniedziałek 31.08. 2020 r.
Zebrania w trybie stacjonarnym:
Klasa 0a – świetlica na I piętrze (wejście z lewej strony dziedzińca) – godz. 17.00.
Klasa 1b – świetlica na II piętrze (wejście z lewej strony dziedzińca) – godz. 17.00.
Klasa 1 Liceum – hol licealny na II piętrze (wejście z prawej strony dziedzińca – godz. 17.00
Zebrania w trybie hybrydowym:
Klasa 4a – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.00.
Klasa 7a – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.10.
Klasa 7c – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.20.
Wtorek 1.09. 2020 r.
Zebrania w trybie hybrydowym:
Klasa 4b – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.00.
Klasa 7b – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.10.
Klasa 7d – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.20.
Zebrania online:
Klasy: 1a, 2a, 2b, 2c, 3a, 3b, 3c, 5a, 5c, 6a, 8a, 2abc SLO – godzina 17.00
Klasy: 5b, 6b, 8b godzina 18.00
W przypadku zebrań hybrydowych (można przyjść osobiście lub uczestniczyć w formie zdalnej) rodzice proszeni są o zgłoszenie e-mailem do wychowawców odpowiednich klas zamiaru uczestnictwa w formie zdalnej.
30.08.2020 r.
Jarosław Pytlak
-
Rozpoczęcie roku szkolnego:
Uwaga, z powodu spodziewanych złych warunków pogodowych dokonaliśmy korekty planowanego przebiegu rozpoczęcia roku szkolnego:
8.15 – Klasy 0a i 1b – rozpoczęcie w hali sportowej, z udziałem rodziców
9.00 – klasy 1a, 2b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (1a – skrzydło, 2b – II piętro)
9.30 – klasy 2a i 2c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (hol na parterze, 2a – na końcu po lewej stronie, 2c – na końcu po prawej stronie)
10.00 – klasy 3a, 3b, 3c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro)
10.30 – klasy 4a i 4b – rozpoczęcie w hali sportowej
11.00 – klasy 5a, 5b, 5c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (parter)
11.30 – klasy 6a, 6b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (parter)
12.00 – klasy 7a, 7b – rozpoczęcie w hali sportowej, potem w salach lekcyjnych
12.00 – klasy 7c, 7d – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro), potem w hali sportowej
12.30 – klasy 8a,8b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro)
13.00 – klasa 1 SLO – rozpoczęcie w hali sportowej
13.00 – klasy 2 abc SLO – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro).
Ze względów bezpieczeństwa rozpoczęcia w salach lekcyjnych odbywają się bez obecności rodziców.
31.08.2020
Jarosław Pytlak
-
DYŻURY SEKRETARIATU
W okresie wakacji letnich sekretariat będzie funkcjonował w określone dni.
28.06 do 8.07 godz. 8.00-16.00
11 lipca godz. 8.30-17.00
13 lipca godz. 12.00-16.00
21 lipca godz. 8.00-12.00
22 lipca godz. 8.00-12.00
25 lipca godz. 14.00-17.00
27 lipca godz. 8.00-12.00
Od 01 sierpnia do 12 sierpnia przerwa wakacyjna.
17 sierpnia godz. 13.00-17.00
Od 22 sierpnia sekretariat czynny jest codziennie od 8.00 do 16.00.
W sprawach pilnych prosimy o maile na adres: sekretariat@stonabemowie.edu.pl.
Krystyna Budziszewska, Ewa Pająk i Anna Bogiel
-
Nauczyciele
Plenarne spotkanie Rady Pedagogicznej odbędzie się 20.08 o godz. 11.00 w trybie zdalnym (aplikacja Teams)
Nauczycieli rozpoczynających pracę w naszej placówce zapraszamy 20.08 o godz. 9.00 osobiście do szkoły.
-
Zaświadczenia o wynikach egzaminu
Informujemy, że zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty można składać w piątek 31.07 w godzinach 11.00 – 15.00 oraz w poniedziałek 3.08 w godzinach 8.30 – 15.00.
-
Ubezpieczenia uczniów
Wszyscy uczniowie naszej szkoły są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków.
Ubezpieczenie jest w Towarzystwie Ubezpieczeń Compensa. Uczniowie ubezpieczeni są od 1 września 2021 r. do 31-08-2022 r. Ubezpieczenie dotyczy wydarzeń w kraju i za granicą i działa cała dobę. Polisa jest na kwotę 17 ooo zł. W razie konieczności skorzystania z ubezpieczenia prosimy o kontakt z sekretariatem po zakończeniu leczenia przez dziecko. Osoby, które chciałyby zapoznać się z ogólnymi warunkami ubezpieczenia także proszone są o kontakt drogą elektroniczną z sekretariatem, który przygotuje niezbędne materiały.
Krystyna Budziszewska -
Gala i Sejmik Szkolny odwołane
Gala 30 Lecia Szkoły z dnia 19.03.2020 oraz Sejmik Szkolny z dnia 14.03.2020 zostały odwołane, o ewentualnym przyszłym terminie poinformujemy w późniejszym czasie.
-
Zebrania semestralne
Zapraszamy na zebrania semestralne, które odbędą się zgodnie z harmonogramem roku szkolnego 4 lutego (wtorek), wg następującego planu:
Zapraszam rodziców klas 1 Liceum na zebrania kończące semestr:
17.00 – klasa 1A
17.45 – klasa 1C
18.30 – klasa 1B
W godzinach 17.30 – 19.00 istnieje możliwość krótkiego spotkania z większością nauczycieli (nie będących wychowawcami).
-
XV Koncert Noworoczny
Serdecznie zapraszamy na XV Koncert Noworoczny pt.: „Bajki-grajki”, który odbędzie się 30 stycznia 2020 r. o godzinie 17:00 w Ośrodku Kultury „Arsus” przy ulicy Traktorzystów 14 w Ursusie. Bilety na koncert można zakupić w sekretariacie,oraz w świetlicach klas młodszych i starszych.
Dyrekcja, Nauczyciele, Uczniowie i Pracownicy
Zespołu Szkół STO na Bemowie (21.01.2020 r.)
Drodzy Goście,
Ze względu na zbyt mało miejsc parkingowych przy Arsusie, prosimy parkować samochody na parkingu przy Factory.
Organizatorzy
-
Fakultet kajakowy kl. 7-8 i LO
Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza na kultowy wiosenny spływ Czarną Hańczą.
Termin: 1 – 3 czerwca 2020 (poniedziałek – środa)
Cena: 630 zł
Zaliczka: 130 zł na konto Szkoły do dnia 7 lutego 2020. Jest ona konieczna, aby dokonać niezbędnych rezerwacji.
Dopłata: 500 zł na konto Szkoły do dnia 8 maja 2020.
Trasa:
dzień 1: po J. Wigry
dzień 2: Wigry – Studziany Las
dzień 3: Studziany Las – Frącki
Noclegi: na polach namiotowych.
Wyżywienie (w gospodarstwach agroturystycznych):
dzień 1: obiad, kolacja, ognisko
dzień 2: śniadanie, obiadokolacja, ognisko
dzień 3: śniadanie, obiad.
Co zabrać:
- Namiot (jeden na 2-3 osoby)
- Śpiwór
- Karimat
- Kurtkę przeciwdeszczową
- Bluzy polarowe/softshellowe 2x
- Długie spodnie
- Sandały do chodzenia w wodzie (nie klapki)
- Obuwie sportowe
- Spodnie nieprzemakalne
- Ciepłą czapkę
- Ciepłe rękawiczki
- Czapkę z daszkiem
- Krótkie spodenki
- Strój kąpielowy
- Ręczniki
- Okulary przeciwsłoneczne
- Menażkę/talerz
- Zestaw sztućców
- Kubek
- Krem z filtrem UV
- Środek przeciw komarom
- Pokrowiec na telefon komórkowy/torebkę strunową
- Czołówkę
- Worki na śmieci (30-60l)
- Rolkę papieru toaletowego.
Uwaga!
- Bagaż główny (przewożony lądem przez organizatorów) może być spakowany w torbę lub plecak. Bagaż podręczny (do kajaka) najlepiej spakować w worki żeglarskie (15-30l) lub w mały plecak zabezpieczony workiem na śmieci.
- Uczestnik spływu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.
- Program może ulec zmianie ze względów pogodowych lub kondycyjnych.
Transport: autokar.
Wyjazd: 1 czerwca (poniedziałek) – zbiórka o godz. 7.00, parking przed Szkołą.
Powrót: 3 czerwca (środa) – w godz. 20.00 – 21.00 na parking przed Szkołą.
Piotr Melon
(16.01.2020)
-
Fakultet rowerowy kl. 7-8 i LO
Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza na trzydniową wycieczkę rowerową po Puszczy Kozienickiej.
Termin: 27 – 29 maja 2020 (środa – piątek)
Cena: 580 zł
Zaliczka: 180 zł na konto Szkoły do dnia 7 lutego 2020. Jest ona konieczna, aby dokonać niezbędnych rezerwacji.
Dopłata: 400 zł na konto Szkoły do dnia 8 maja 2020.
Trasa:
Dzień 1: Jedlnia – Kozienice 30 km
Dzień 2: Kozienice – Czarnolas – Janowiec – Kazimierz Dolny 65 km
Dzień 3: Kozienice – Studzianki Pancerne 40 km
Noclegi: Ośrodek Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu. Pokoje 2-osobowe.
Wyżywienie: śniadania i obiadokolacje.
Transport: bus z przyczepą na rowery na cały pobyt.
Uwaga!
- Uczestnik fakultetu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.
Co zabrać:
- sprawny rower (z oświetleniem!!!)
- kask
- mały plecak
- ubrania rowerowe
- zapasową dętkę
- komplet łatek
- pompkę
- kurtkę przeciwdeszczową
- ciepłą czapkę
- rękawiczki
- ciepłą bluzę
- kosmetyki + ręcznik
- czołówkę
- kieszonkowe
- prowiant
- rzeczy „porowerowe“ do chodzenia w pensjonacie.
Wyjazd: 27 maja (środa) – zbiórka o godz. 8.30, parking przed Szkołą.
Powrót: 29 maja (piątek) – w godz. 19.00 – 20.00 na parking przed Szkołą.
Piotr Melon
(16.01.2020)
-
Karatecy FSK
Egzaminy na stopnie uczniowskie Kyu odbędą się:
3.02.2020(poniedziałek) STO24
4.02.2020 (wtorek) klub Lazurowa 14STO 24:
gr I – godz. 16.00
gr. II – godz. 17.00
gr. III – godz. 18.00Lazurowa 14:
gr. I – godz. 17.00
gr. II – godz. 18.00
gr. III i IV – godz. 19.00Opłata za egzamin wynosi 60 zł płatne na konto klubu :
44 1240 2034 1111 0000 0298 8339Zapisy na egzamin do dnia 31. stycznia mailowo (fsk.warszawa@gmail.com), messengerem lub osobiście na treningach.
Osu.
Sensei