Aktualności

  • Egzamin wstępny Placement-online

    Egzamin wstępny Placement-online

    Dnia 07.09  (poniedziałek) o godzinie 18:00 odbędzie się egzamin wstępny (placement) do grup KET oraz PET, natomiast dnia 10.09 (czwartek) o godzinie 18:00 odbędzie się egzamin wstępny do grup FCE oraz CAE.   

    Egzaminy składają się z 40 pytań oraz części pisemnej (20 pytań ze słownictwa, 20 pytań gramatyka)   

    Uczniowie, mają 24 godziny na odesłanie wykonanego testu.  

     Zespół języka angielskiego 

  • Terminarz zebrań rodziców

    Terminarz zebrań rodziców

    Prezentujemy uaktualniony zestaw informacji na temat zebrań rodziców z wychowawcami klas:

    Poniedziałek 31.08. 2020 r.

    Zebrania w trybie stacjonarnym:

    Klasa 0a  – świetlica na I piętrze (wejście z lewej strony dziedzińca) – godz. 17.00.

    Klasa 1b – świetlica na II piętrze (wejście z lewej strony dziedzińca) – godz. 17.00.

    Klasa 1 Liceum – hol licealny na II piętrze (wejście z prawej strony dziedzińca – godz. 17.00

    Zebrania w trybie hybrydowym:

    Klasa 4a  – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.00.

    Klasa 7a – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.10.

    Klasa 7c – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.20.

    Wtorek 1.09. 2020 r.

    Zebrania w trybie hybrydowym:

    Klasa 4b  – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.00.

    Klasa 7b – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.10.

    Klasa 7d – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.20.

    Zebrania online:

    Klasy: 1a, 2a, 2b, 2c, 3a, 3b, 3c, 5a, 5c, 6a, 8a, 2abc SLO – godzina 17.00

    Klasy: 5b, 6b, 8b godzina 18.00

    W przypadku zebrań hybrydowych (można przyjść osobiście lub uczestniczyć w formie zdalnej) rodzice proszeni są o zgłoszenie e-mailem do wychowawców odpowiednich klas zamiaru uczestnictwa w formie zdalnej.

    30.08.2020 r.

    Jarosław Pytlak

     

  • Rozpoczęcie roku szkolnego:

    Rozpoczęcie roku szkolnego:

    Uwaga, z powodu spodziewanych złych warunków pogodowych dokonaliśmy korekty planowanego przebiegu rozpoczęcia roku szkolnego:

    8.15 – Klasy 0a i 1b – rozpoczęcie w hali sportowej, z udziałem rodziców

    9.00 – klasy 1a, 2b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (1a – skrzydło, 2b – II piętro)

    9.30 – klasy 2a i 2c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (hol na parterze, 2a – na końcu po lewej stronie, 2c – na końcu po prawej stronie)

    10.00 – klasy 3a, 3b, 3c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro)

    10.30 – klasy 4a i 4b – rozpoczęcie w hali sportowej

    11.00 – klasy 5a, 5b, 5c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (parter)

    11.30 – klasy 6a, 6b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (parter)

    12.00 – klasy 7a, 7b – rozpoczęcie w hali sportowej, potem w salach lekcyjnych

    12.00 – klasy 7c, 7d – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro), potem w hali sportowej

    12.30 – klasy 8a,8b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro)

    13.00 – klasa 1 SLO – rozpoczęcie w hali sportowej

    13.00 – klasy 2 abc SLO – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro).

    Ze względów bezpieczeństwa rozpoczęcia w salach lekcyjnych odbywają się bez obecności rodziców.

    31.08.2020

    Jarosław Pytlak

  • DYŻURY SEKRETARIATU

    DYŻURY SEKRETARIATU

     W okresie wakacji letnich sekretariat będzie funkcjonował w określone dni.

    28.06 do 8.07        godz. 8.00-16.00

    11 lipca                   godz. 8.30-17.00

    13 lipca                   godz. 12.00-16.00

    21 lipca                   godz. 8.00-12.00

    22 lipca                   godz. 8.00-12.00

    25 lipca                   godz. 14.00-17.00

    27 lipca                   godz. 8.00-12.00

    Od 01 sierpnia do 12 sierpnia przerwa wakacyjna.

    17 sierpnia               godz. 13.00-17.00

    Od 22 sierpnia sekretariat czynny jest codziennie od 8.00 do 16.00.

    W sprawach pilnych prosimy o maile na adres:  sekretariat@stonabemowie.edu.pl.

    Krystyna Budziszewska, Ewa Pająk i Anna Bogiel

  • Nauczyciele

    Nauczyciele

    Plenarne spotkanie Rady Pedagogicznej odbędzie się 20.08 o godz. 11.00 w trybie zdalnym (aplikacja Teams)

    Nauczycieli rozpoczynających pracę w naszej placówce zapraszamy 20.08 o godz. 9.00 osobiście do szkoły.

  • Zaświadczenia o wynikach egzaminu

    Zaświadczenia o wynikach egzaminu

    Informujemy, że zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty można składać w piątek 31.07 w godzinach 11.00 – 15.00 oraz w poniedziałek 3.08 w godzinach 8.30 – 15.00.

  • Obóz Karate

    Obóz Karate

    Do wszystkich karateków i ich rodziców.
    W związku z pozytywną decyzją kuratoriów o możliwości organizacji obozów dla dzieci i młodzieży mamy OBÓZ KARATE!

    Jedziemy nad morze do Rozewia, do Hotelu Okulski Grand Rozewie. Wszystkie informacje na plakacie obozowym. Osu!

  • Ubezpieczenia uczniów

    Ubezpieczenia uczniów

    Wszyscy uczniowie naszej szkoły są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków.

    Ubezpieczenie jest w Towarzystwie Ubezpieczeń Compensa. Uczniowie ubezpieczeni są od 1 września 2021 r. do 31-08-2022 r. Ubezpieczenie dotyczy wydarzeń w kraju i za granicą i działa cała dobę. Polisa jest na kwotę 17 ooo zł. W razie konieczności skorzystania z ubezpieczenia prosimy o kontakt z sekretariatem po zakończeniu leczenia przez dziecko. Osoby, które chciałyby zapoznać się z ogólnymi warunkami ubezpieczenia także proszone są o kontakt drogą elektroniczną z sekretariatem, który przygotuje niezbędne materiały.
    Krystyna Budziszewska

  • Gala i Sejmik Szkolny odwołane

    Gala i Sejmik Szkolny odwołane

    Gala 30 Lecia Szkoły z dnia 19.03.2020 oraz Sejmik Szkolny z dnia 14.03.2020 zostały odwołane, o ewentualnym przyszłym terminie poinformujemy w późniejszym czasie.

  • Zebrania semestralne

    Zebrania semestralne

    Zapraszamy na zebrania semestralne, które odbędą się zgodnie z harmonogramem roku szkolnego 4 lutego (wtorek), wg następującego planu:

    Zapraszam rodziców klas 1 Liceum na zebrania kończące semestr:

    17.00 – klasa 1A

    17.45 – klasa 1C

    18.30 – klasa 1B

    W godzinach 17.30 – 19.00 istnieje możliwość krótkiego spotkania z większością nauczycieli (nie będących wychowawcami).

  • Bal post-gimnazjalny

    Bal post-gimnazjalny

    Serdecznie zapraszamy na bal post-gimnazjalny w stylu lat 90-tych.

  • XV Koncert Noworoczny

    XV Koncert Noworoczny

            Serdecznie zapraszamy na XV Koncert Noworoczny pt.: „Bajki-grajki”, który odbędzie się 30 stycznia 2020 r. o godzinie 17:00 w  Ośrodku Kultury „Arsus” przy ulicy Traktorzystów 14 w Ursusie. Bilety na koncert  można zakupić w sekretariacie,oraz w  świetlicach klas młodszych i starszych.

    Dyrekcja, Nauczyciele, Uczniowie i Pracownicy

    Zespołu Szkół STO na Bemowie (21.01.2020 r.)

     Drodzy Goście,

    Ze względu na  zbyt mało miejsc parkingowych przy Arsusie, prosimy parkować samochody na parkingu przy Factory.

      Organizatorzy

  • Fakultet kajakowy kl. 7-8 i LO

    Fakultet kajakowy kl. 7-8 i LO

    Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza na kultowy wiosenny spływ Czarną Hańczą.

    Termin: 1 – 3 czerwca 2020 (poniedziałek – środa)

    Cena: 630 zł

    Zaliczka: 130 zł na konto Szkoły do dnia 7 lutego 2020. Jest ona konieczna, aby dokonać niezbędnych rezerwacji.

    Dopłata: 500 zł na konto Szkoły do dnia 8 maja 2020.

     Trasa:

    dzień 1: po J. Wigry

    dzień 2: Wigry – Studziany Las

    dzień 3: Studziany Las – Frącki

     

    Noclegi: na polach namiotowych.

    Wyżywienie (w gospodarstwach agroturystycznych):

    dzień 1: obiad, kolacja, ognisko

    dzień 2: śniadanie, obiadokolacja, ognisko

    dzień 3: śniadanie, obiad.

     

    Co zabrać:

    • Namiot (jeden na 2-3 osoby)
    • Śpiwór
    • Karimat
    • Kurtkę przeciwdeszczową
    • Bluzy polarowe/softshellowe 2x
    • Długie spodnie
    • Sandały do chodzenia w wodzie (nie klapki)
    • Obuwie sportowe
    • Spodnie nieprzemakalne
    • Ciepłą czapkę
    • Ciepłe rękawiczki
    • Czapkę z daszkiem
    • Krótkie spodenki
    • Strój kąpielowy
    • Ręczniki
    • Okulary przeciwsłoneczne
    • Menażkę/talerz
    • Zestaw sztućców
    • Kubek
    • Krem z filtrem UV
    • Środek przeciw komarom
    • Pokrowiec na telefon komórkowy/torebkę strunową
    • Czołówkę
    • Worki na śmieci (30-60l)
    • Rolkę papieru toaletowego.

     

    Uwaga!

    • Bagaż główny (przewożony lądem przez organizatorów) może być spakowany w torbę lub plecak. Bagaż podręczny (do kajaka) najlepiej spakować w worki żeglarskie (15-30l) lub w mały plecak zabezpieczony workiem na śmieci.
    • Uczestnik spływu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.
    • Program może ulec zmianie ze względów pogodowych lub kondycyjnych.

    Transport: autokar.

    Wyjazd: 1 czerwca (poniedziałek) – zbiórka o godz. 7.00, parking przed Szkołą.

    Powrót: 3 czerwca (środa) – w godz. 20.00 – 21.00 na parking przed Szkołą.

    Piotr Melon

    (16.01.2020)

  • Fakultet rowerowy kl. 7-8 i LO

    Fakultet rowerowy kl. 7-8 i LO

    Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza na trzydniową wycieczkę rowerową po Puszczy Kozienickiej.

    Termin: 27 – 29 maja 2020 (środa – piątek)

    Cena: 580 zł

    Zaliczka: 180 zł na konto Szkoły do dnia 7 lutego 2020. Jest ona konieczna, aby dokonać niezbędnych rezerwacji.

    Dopłata: 400 zł na konto Szkoły do dnia 8 maja 2020.

     Trasa:

    Dzień 1: Jedlnia – Kozienice 30 km

    Dzień 2: Kozienice – Czarnolas – Janowiec – Kazimierz Dolny 65 km

    Dzień 3: Kozienice – Studzianki Pancerne 40 km

    Noclegi: Ośrodek Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu. Pokoje 2-osobowe.

    Wyżywienie: śniadania i obiadokolacje.

    Transport: bus z przyczepą na rowery na cały pobyt.

    Uwaga!

    • Uczestnik fakultetu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.

    Co zabrać:

    • sprawny rower (z oświetleniem!!!)
    • kask
    • mały plecak
    • ubrania rowerowe
    • zapasową dętkę
    • komplet łatek
    • pompkę
    • kurtkę przeciwdeszczową
    • ciepłą czapkę
    • rękawiczki
    • ciepłą bluzę
    • kosmetyki + ręcznik
    • czołówkę
    • kieszonkowe
    • prowiant
    • rzeczy „porowerowe“ do chodzenia w pensjonacie.

    Wyjazd: 27 maja (środa) – zbiórka o godz. 8.30, parking przed Szkołą.

    Powrót: 29 maja (piątek) – w godz. 19.00 – 20.00 na parking przed Szkołą.

    Piotr Melon

    (16.01.2020)

  • Karatecy FSK

    Karatecy FSK

    Egzaminy na stopnie uczniowskie Kyu odbędą się:
    3.02.2020(poniedziałek) STO24
    4.02.2020 (wtorek) klub Lazurowa 14

    STO 24:
    gr I – godz. 16.00
    gr. II – godz. 17.00
    gr. III – godz. 18.00

    Lazurowa 14:
    gr. I – godz. 17.00
    gr. II – godz. 18.00
    gr. III i IV – godz. 19.00

    Opłata za egzamin wynosi 60 zł płatne na konto klubu :
    44 1240 2034 1111 0000 0298 8339

    Zapisy na egzamin do dnia 31. stycznia mailowo (fsk.warszawa@gmail.com), messengerem lub osobiście na treningach.

    Osu.
    Sensei