Aktualności
-
Bożonarodzeniowe zadanie detektywistyczne…
…. zagadka rozwiązana!
Dziękujemy wszystkim dociekliwym, czytelniczym Detektywom! Niemalże wszyscy rozwiązali zagadkę bezbłędnie.
Oto nasi odkrywcy:
Monika Skrzeczanowska,
Anielka i Helenka Nasiadek,
Weronika Zawiślińska
Maks Mizera
Mateusz Czechowicz
Julian Kuca
Jest nam bardzo miło, że bawiliście się razem z nami, rozwiązując zagadki z otwartymi umysłami!
Na święta życzymy kolejnych pasjonujących literackich odkryć!
Świąteczni Bibliotekarze,
Marzena Raczko
Krzysztof Goleń
-
Świąteczne życzenia dla STO na Bemowie
Szanowni Państwo!
Pomimo nadzwyczajnych okoliczności chcielibyśmy poczuć świąteczny nastrój, dlatego zachęcamy do składania muzycznych życzeń.
Będą one umieszczane na stronie szkoły oraz na szkolnym facebooku, aby mogły trafić do szerszego grona odbiorców i umilić nam wszystkim ten niezwykły grudniowy czas.
Muzyczną kartkę z życzeniami, w formie śpiewanej lub instrumentalnej, można wykonać zarówno rodzinnie, jak i indywidualnie (uczeń lub rodzic). Nagranie nie powinno przekraczać 40 sekund. Pliki zatytułowane imieniem i nazwiskiem autorów (np. Jan_Kowalski lub rodzina_Kowalskich) można umieszczać na chmurze OneDrive: MUZYCZNA KARTKA . Każda rodzina może przesłać 1 nagranie.
Zaczarujmy się dobrym słowem i dźwiękiem! Liczymy na pomysły rodziców oraz uczniów ze szkoły podstawowej i liceum.
W razie dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu: anna.siembor@stonabemowie.edu.pl.
Szanowni Państwo!
Zapraszamy uczniów szkoły podstawowej (również tych, którzy swoje prace przygotowują na lekcji z panią Kornelią) oraz liceum do udziału w akcji „Kartka plastyczna z dobrym słowem na Święta”. Będzie to doskonała okazja, aby w ciekawy sposób złożyć życzenia społeczności STO. Kartkę można wykonać dowolną techniką. Inspiracje i pomoce znajdują się tutaj: Kartka plastyczna – inspiracje .
Fotografie prac podpisane imieniem i nazwiskiem oraz klasą (np. Jan_Kowalski_2a) należy umieszczać na chmurze OneDrive: kartka plastyczna – prace .
Prace pojawią się na szkolnej stronie oraz facebooku.
Zachęcamy do udziału!
W imieniu organizatorów
Anna Siembor
-
Pożegnanie Piotra Ścieżki
We wtorek 27.10. pożegnamy nauczyciela geografii i WOS w STO na Bemowie, naszego Kolegę i Przyjaciela – Piotra Ścieżkę.
Uroczysta msza pogrzebowa odbędzie się o godz. 12.00 w Parafii św. Marii Magdaleny na Wawrzyszewie. Prosimy w tym czasie o chwilę ciszy i zadumy. Ze względu na pandemię, wszystkim, którzy chcieliby się pożegnać osobiście w późniejszym terminie podajemy miejsce jego spoczynku – Cmentarz na Wawrzyszewie, kw.7B rząd 5 nr 34.
-
Rowerowy coffee ride
W sobotę 24 października Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza
dzieci, młodzież, rodziców, dziadków, nauczycieli, pracowników Szkoły na rowerową wycieczkę do Izabelina w celach kulinarno-przyjemnościowych, tzn. na herbatę/kawę/soczek/pyszne ciacho i na nie tylko kolarskie pogaduchy.
Zbiórka na szkolnym dziedzińcu o 10.00, ruszamy o 10.11.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: piotr.melon@stonabemowie.edu.pl.
Filip Wojewoda, Piotr Melon
(10.10.2020)
-
Rozpoczęcie roku szkolnego 2023/2024
Drodzy Uczniowie i Rodzice serdecznie zapraszamy na uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2023/2024, które odbędzie się 4. września wg następującego grafiku:klasy 1 – godz.8.15
klasy 2 i 3 – godz. 9.00
klasy 4-6 – godz.10.00
klasy 7 i 8 – godz. 10.30
SLO klasy 1-4 – godz. 11.00
Szkoła zapewnia dzieciom opiekę świetlicową w godzinach 7.15 – 18.00. W tym dniu nie działa stołówka szkolna. Dzieci pozostające w szkole muszą mieć ze sobą posiłek.
-
Fakultet rowerowy – ważne!
W związku z dużym zainteresowaniem fakultetem
wycieczki odbędą się w dwóch terminach:
8.10 (czwartek) – uczniowie klas licealnych
9.10 (piątek) – uczniowie klas 7 i 8.
Trasa: Szkoła – Izabelin – Roztoka – Karczma Zaborów – Szkoła ok. 60 km.
Zbiórka: 8.30 na szkolnym dziedzińcu. Powrót ok. 16.00.
Uwaga!
- Uczestnik fakultetu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.
Co zabrać:
- sprawny rower (z oświetleniem!!!)
- kask
- mały plecak
- zapasową dętkę
- pompkę
- kurtkę przeciwdeszczową
- ciepłą czapkę
- rękawiczki
- ciepłą bluzę
- kieszonkowe.
Piotr Melon
(02.10.2020)
-
Fakultet kajakowy – ważne!
W związku z bardzo dużym zainteresowaniem spływem Bzurą
impreza odbędzie się w trzech terminach:
30.09 (środa) – uczniowie klas licealnych
1.10 (czwartek) – uczniowie klas 7
2.10 (piątek) – uczniowie klas 8.
Wszystkie zbiórki są o 7.45, powroty ok. 15.30.
Piotr Melon
(28.09.2020)
-
Zawody w kolarstwie górskim w parkofrajdzie
Zapraszamy na coroczny Weekend sportowy. W sobotę 3 października odbędą się zawody w kolarstwie górskim, a w niedzielę 4 października biegi przełajowe.Mimo trudnych czasów, byłoby nam miło gościć Waszych sportowców na naszych zawodach.Szczegółowe informacje Klasyk MTB 2020 i Przełaje 2020. -
Fakultet rowerowy
Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza młodzież z klas 7, 8 i LO na rundę po Puszczy Kampinoskiej.
Termin: 8 października (czwartek).
Trasa: Szkoła – Izabelin – Roztoka – Karczma Zaborów – Szkoła ok. 60 km.
Zbiórka: 8.30 na szkolnym dziedzińcu. Powrót ok. 16.00.
Uwaga!
- Uczestnik fakultetu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.
Co zabrać:
- sprawny rower (z oświetleniem!!!)
- kask
- mały plecak
- zapasową dętkę
- pompkę
- kurtkę przeciwdeszczową
- ciepłą czapkę
- rękawiczki
- ciepłą bluzę
- kieszonkowe.
Piotr Melon
(8.09.2020)
-
Fakultet kajakowy
Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza młodzież z klas 7, 8 i LO na spływ Bzurą.
Termin: 30 września (środa)
Cena: 120 zł
Wpłata: na konto Szkoły do dnia 25 września.
Trasa: ok. 12 kilometrów.
Co zabrać:
- kurtkę przeciwdeszczową
- bluzę polarową
- długie spodnie
- spodnie nieprzemakalne
- ciepłą czapkę
- ciepłe rękawiczki.
Uwaga!
- Uczestnik spływu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.
- Grupa liczyć może max 12 uczestników. W przypadku większej ilości zgłoszeń zorganizujemy kolejne spływy.
Transport: autokar.
Zbiórka: godzina 7.45 parking przed Szkołą. Powrót ok. 15.00.
Piotr Melon
(8.09.2020)
-
Egzamin wstępny Placement-online
Dnia 07.09 (poniedziałek) o godzinie 18:00 odbędzie się egzamin wstępny (placement) do grup KET oraz PET, natomiast dnia 10.09 (czwartek) o godzinie 18:00 odbędzie się egzamin wstępny do grup FCE oraz CAE.
Egzaminy składają się z 40 pytań oraz części pisemnej (20 pytań ze słownictwa, 20 pytań gramatyka)
Uczniowie, mają 24 godziny na odesłanie wykonanego testu.
Zespół języka angielskiego
-
Terminarz zebrań rodziców
Prezentujemy uaktualniony zestaw informacji na temat zebrań rodziców z wychowawcami klas:
Poniedziałek 31.08. 2020 r.
Zebrania w trybie stacjonarnym:
Klasa 0a – świetlica na I piętrze (wejście z lewej strony dziedzińca) – godz. 17.00.
Klasa 1b – świetlica na II piętrze (wejście z lewej strony dziedzińca) – godz. 17.00.
Klasa 1 Liceum – hol licealny na II piętrze (wejście z prawej strony dziedzińca – godz. 17.00
Zebrania w trybie hybrydowym:
Klasa 4a – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.00.
Klasa 7a – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.10.
Klasa 7c – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.20.
Wtorek 1.09. 2020 r.
Zebrania w trybie hybrydowym:
Klasa 4b – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.00.
Klasa 7b – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.10.
Klasa 7d – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.20.
Zebrania online:
Klasy: 1a, 2a, 2b, 2c, 3a, 3b, 3c, 5a, 5c, 6a, 8a, 2abc SLO – godzina 17.00
Klasy: 5b, 6b, 8b godzina 18.00
W przypadku zebrań hybrydowych (można przyjść osobiście lub uczestniczyć w formie zdalnej) rodzice proszeni są o zgłoszenie e-mailem do wychowawców odpowiednich klas zamiaru uczestnictwa w formie zdalnej.
30.08.2020 r.
Jarosław Pytlak
-
Rozpoczęcie roku szkolnego:
Uwaga, z powodu spodziewanych złych warunków pogodowych dokonaliśmy korekty planowanego przebiegu rozpoczęcia roku szkolnego:
8.15 – Klasy 0a i 1b – rozpoczęcie w hali sportowej, z udziałem rodziców
9.00 – klasy 1a, 2b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (1a – skrzydło, 2b – II piętro)
9.30 – klasy 2a i 2c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (hol na parterze, 2a – na końcu po lewej stronie, 2c – na końcu po prawej stronie)
10.00 – klasy 3a, 3b, 3c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro)
10.30 – klasy 4a i 4b – rozpoczęcie w hali sportowej
11.00 – klasy 5a, 5b, 5c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (parter)
11.30 – klasy 6a, 6b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (parter)
12.00 – klasy 7a, 7b – rozpoczęcie w hali sportowej, potem w salach lekcyjnych
12.00 – klasy 7c, 7d – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro), potem w hali sportowej
12.30 – klasy 8a,8b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro)
13.00 – klasa 1 SLO – rozpoczęcie w hali sportowej
13.00 – klasy 2 abc SLO – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro).
Ze względów bezpieczeństwa rozpoczęcia w salach lekcyjnych odbywają się bez obecności rodziców.
31.08.2020
Jarosław Pytlak
-
Nauczyciele
Plenarne spotkanie Rady Pedagogicznej odbędzie się 20.08 o godz. 11.00 w trybie zdalnym (aplikacja Teams)
Nauczycieli rozpoczynających pracę w naszej placówce zapraszamy 20.08 o godz. 9.00 osobiście do szkoły.


